WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW

Właścicielem sklepu jest firma:
DRAF MODEL Rafał Drzymulski,
ul. Klonowa 5, 84-104 Jastrzębia Góra,
NIP: 542-289-69-78
REGON: 200005212

Firma DRAF MODEL aby ułatwić swoim klientom możliwość nabycia produktów będących ofertą handlową firmy, udostępnia poprzez własny serwis internetowy system składania i obsługi zamówień.

Ceny wszystkich towarów prezentowanych na stronach naszego serwisu internetowego podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).

Oferta sklepu internetowego nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zastrzegamy możliwość zmiany cen i cech produktów (w szczególności wyglądu zewnętrznego - w katalogu pokazano przykładowe zdjęcia produktów).
W przypadku zmiany ceny lub cech zamawianego produktu klient jest informowany o tym fakcie przed realizacją zamówienia i w takim wypadku ma możliwość wycofania zamówienia nie ponosząc żadnych kosztów.

Zamówienia można składać w następującej formie:

• poprzez koszyk sklepu internetowego, gwarantujący szybką i automatyczną obsługę zamówienia.
• emailem na adres biuro(at)drafmodel.pl lub pocztą, na adres: DRAF MODEL Rafał Drzymulski, ul. Klonowa 5, 84-104 Jastrzębia Góra,
dokumentem zawierającym imię i nazwisko, adres zamawiającego, numer telefonu oraz nazwy, ilości i ceny zamówionych produktów, zamówienie ponadto jeśli jest to wymagane powinno zawierać informacje niezbędne do wystawienia prawidłowej faktury VAT dla nabywcy. Zamówienie składane tą metodą powinno zawierać również informacje o wybranej formie płatności oraz sposobie dostawy do zamawiającego zgodnych z możliwościami prezentowanymi na stronach serwisu internetowego.

Każde złożone zamówienie potwierdzane jest wiadomością e-mail zawierającą link do strony naszego serwisu internetowego prezentującej szczegóły przyjętego zamówienia, status jego realizacji oraz datę wysyłki zamówionych towarów.
Wysyłka zamówionych towarów nie będzie realizowana w przypadku braku możliwości kontaktu z zamawiającym w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

CZAS REALIZACJI

Zamówienia artykułów o statusie "W sprzedaży" realizowane są w ciągu 7 dni.

Zamawiając artykuły o statusie "Na zamówienie" kupujący otrzyma informację na swój e-mail o przewidywanym terminie realizacji. Skontaktujemy się z Tobą, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostanie zrealizowane przez biuro DRAF MODEL w momencie gdy jego status prezentowany w potwierdzeniu zamówienia na stronie naszego serwisu internetowego będzie określony jako "Zaakceptowane".
Link do strony prezentującej potwierdzenie zamówienia wysyłany jest emailem, na adres podany przez zamawiającego, zaraz po złożeniu zamówienia. Jeśli zamawiający nie korzysta z poczty elektronicznej bądź przesyłka z linkiem do strony potwierdzenia zamówienie nie została dostarczona, prosimy o kontakt telefoniczny bezpośrednio z pracownikiem biura DRAF MODEL.

Status zamówienia związany jest ściśle z formą płatności jaka została wybrana przy składaniu zamówienia i stanem jej wykonania przez zamawiającego.

AKCEPTOWANE PRZEZ NAS FORMY PŁATNOŚCI

W związku z realizacją zamówień firma DRAF MODEL proponuje poniższe metody uregulowania płatności za zamówione towary.
- płatność przy odbiorze przesyłki
- płatność na podstawie obciążenia karty płatniczej: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
- płatność na podstawie przedpłaty przelewem na konto bankowe

Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze przesyłki, na konto email podane w danych kontaktowych wysłany zostanie email zawierający kod liczbowy, który to prosimy wprowadzić w polu potwierdzenia zamówienia. Taka weryfikacja możliwości uzyskania kontaktu z zamawiającym pozwala uznać nam, że nie ma pomyłki w treści zamówienia. Wprowadzony poprawny kod w polu potwierdzenia zamówienia spowoduje automatyczną zmianę statusu zamówienia, a tym samym natychmiast przystąpimy do jego realizacji.

Jeśli wybrałeś płatność na podstawie obciążenia karty bankowej prosimy skorzystaj na potwierdzeniu zamówienia z przycisku, który przekieruje bezpośrednio do serwisu płatniczego obsługującego nasze transakcje. Jeśli po zakończeniu transakcji płatniczej otrzymamy potwierdzenie o jej poprawnym przeprowadzeniu, automatycznie zostanie zmieniony status zamówienia i przystąpimy do jego realizacji.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Jeśli wybrałeś płatność na podstawie przedpłaty przelewem na konto bankowe, status zamówienia zostanie zmieniony przez pracownika naszego biura w momencie zaksięgowania na naszym koncie bankowym wpłaty określonej w podsumowaniu zamówienia i wtedy dopiero przystąpimy do jego realizacji.
Numer konta i nazwa banku gdzie należy wykonać przelew są następujące. Bank: mBank; Numer konta: 13 1140 2004 0000 3002 3754 5660. W opisie wpłaty prosimy podać numer zamówienia znajdujący sie w nagłówku zamówienia.

FAKTURY VAT

Na życzenie naszych klientów wystawiamy faktury VAT.
W przypadku gdy oczekujesz od nas wystawienia faktury VAT na zamawiane towary, a w szczególności gdy adres płatnika jest inny niż adres odbiorcy, uprzejmie prosimy o kontakt z biurem DRAF MODEL przed złożeniem zamówienia.
W celu otrzymania faktury VAT prosimy o przesłanie na adres e-mail naszego biura niezbędnych danych nabywcy w odniesieniu do numeru zamówienia podanego w potwierdzeniu zamówienia naszego serwisu internetowego.
W każdym przypadku gdy zamawiający nie będzie oczekiwał wystawienia faktury VAT, transakcja zostanie potwierdzona wydrukiem paragonu fiskalnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.

MOŻESZ SIĘ WYCOFAĆ Z TRANSAKCJI

Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu towaru w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot przyjmiemy wtedy, gdy zamawiane produkty nie zostały w żaden sposób uszkodzone dotyczy to również oryginalnego opakowania.
Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu i odesłać na adres naszej firmy na swój koszt. Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami w terminie do 7 dni roboczych po otrzymaniu zwrotnej przesyłki.

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu paczki wykryjesz wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, odeślij paczkę po wcześniejszym kontakcie e-mailowym. Zwracamy koszt przesyłki i wymieniamy produkt na nowy lub zwracamy pieniądze przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami w terminie do 7 dni roboczych po otrzymaniu zwrotnej przesyłki.

Korespondencję prosimy kierować na adres:
DRAF MODEL Rafał Drzymulski.
84-104 Jastrzębia Góra
ul. Klonowa 5

W przypadku jakichkolwiek niejasności skontaktuj się z naszym biurem - telefonicznie (0 - prefiks 58 674 93 21) lub e-mailem na adres biuro(at)drafmodel.pl

SPRZEDAŻ POZA POLSKĄ

Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla Klientów z terytorium Wspólnoty sprzedaż wysyłkowa w każdym przypadku musi być potwierdzona fakturą.

Zamówione towary dostarczane są poza granicę Polski za pośrednictwem:
• Poczty Polskiej
• Firm kurierskich

Wszystkie ceny podawane są w walucie polskiej (PLN), euro lub dolarach amerykańskich.

Koszty realizacji wysyłki za granicę Polski sa wyższe niż prezentowane na stronach serwisu internetowego. Właściwe koszty przesyłki podane zostają każdorazowo przed realizacją zamówienia. Do zamówień realizowanych za granicę wymagamy przedpłaty: przelew na konto sklepu, przedpłata kartą debetową/kredytową, PayPal, dlatego każdorazowo wystawimy i prześlemy najpierw fakturę proforma zawierającą przeliczone ceny oraz obowiązujące koszty przesyłki.

CŁA I PODATKI GRANICZNE

Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszystkie dodatkowe formalności związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego leżą w gestii kupującego. Nie mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich przewidzieć - zależą od ustawodawstwa kraju odbiorcy. Aby otrzymać bardziej szczegółowe informacje na temat opłat granicznych podatków i cła, prosimy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym w Twoim kraju.

W przypadku zamówień z zagranicy ceny nie są pomniejszane o podatek VAT.